Tuesday 20 November 2007

Lebih dari Sekadar Sawang...

Salam...

Bulan ini adalah bulan paling tidak produktif dari segi entri. Mungkin kerana mood cuti masih terasa, tapi saya kira bukan itu bahkan (perkataan kegemaran MOH) lebih kepada memilih untuk tidak menulis.

Saya telah menghadiri beberapa perjumpaan alumni secara rasmi atau tidak rasmi, sama ada kerana saya salah seorang ahli, atau kerana saya dan MOH dijemput menghadirinya. Salah satu daripadanya ialah Majlis Sirih Pulang ke Gagang SMAS (MAsPuGaS).



Majlis yang ringkas tetapi berjaya menemukan saya dengan beberapa kawan sekolah menengah rendah ( Tingkatan 1-3, batch 89-91). Ada yang saya tidak temui sejak tahun 91, iaitu kira-kira 16 tahun lepas. Seronok dapat berjumpa semula, walaupun tidak ramai tetapi meriah. Mungkin kami akan bertemu lebih kerap lagi selepas ini, siapa tahu?
Foto: Terima kasih Sofu :)


No comments: